Sola och monopol !

Kvällen blev att sola efter att ha haft besök och allt.
Efter solningen så tog jag och gjorde inpackning för att känna att mitt hår är friskt och fint.
Tog bara hand om mig efter denna dag.
 
Efter ett tag kom Idha hit för en pratstund. otroligt kul att träffa henne igen efter att inte setts på ett bra tag!
Var kul att prata av sig och se henne igen <3!
 
Strax efetr 9 kom söta Tola, Nisse och bröderna Bernsprång för att hämta mig. Vi drog in till Skövdet där killarna tvättade bilen så den blev ren och fin. Sedan tog vi och käkade på Donken och killarna på Max. Eller jag tog bara en glass ^^.
 
Kom sedan hem och drog något ströh i Tibro för att sedan åka hem till Nisse.
Där satt vi oss och spelade monopol, gick rätt bra för mig då jag oftst brukar förlora eller så ^^-
Sen vid 1 fick Nisse för sig att dra te Floby för att hämta ett par fälgar, men på vägen dig pngrade han sig så blev hem till han ogen och stå och tjöta lite innan det blev hemgång.
 
Så nu ligger jag i sängen och ska sova :)!
Haft en toppen kväll <3!
 
//Kyss & smek <3!
 
 
 
Bli pepparkaka ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0