Tisdag och jobb !

Blev att vakna upp bredvid två söta saker vid min sida <3!
Gick med Rickard till jobbet för att äta frukost och lunch innan han skjutsa hem mig så jag kunde få ta mig till jobbet. Han skulle ändå till tibri för att fixa sin mormors bil.
 
Jobbade ett par timmar idag och kan säga att det var skönt tt komma hem. Då man haft huvdvärk och mått kasst hela morgonen. Så är väll på väg att bli sjuk igen..
 
Har även fått hem 3 till av mina paket med skal så väntar på det sista nu.
 
Sitter just nu och funderbar på om man ska äta något eller inte..
 
//Kyss och smek fingerlek <3!
 
 
 
 
 
3 av det första skalen !
 
Det 3 av de andra skalen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0