Jippi !!

Fy fan va gött ! Denna helgen är sista jobbhelgen innan semestern !
Fy fan va gött. Igår var den 1 vecka kvar tills jag få gå på semester :).
 
Blev att jobba lite extra på Family House igår efter jag hade gjort ett pass på Elgigante. Tiden på FH gick så jävla fort. Men kul hade vi & allt gick super.
 
Efter allt jobb stod det ridning på schemat, men sluta inte så bra då Kiwi kändes oren igen på sitter vänster fram, så antar att det är kotleden som spökar igen tyvärr :(.
 
Sen har han börjat få gå med boots i hagen för att inte trampa sig så mycket + att Kiwibäbis & Nina fick gå i "gåshagen" där det är mest gräs, han behöver juh inte gå där då han redan är jätte tjock tycker jag. Men han är så jäkla lättfödd på sommarn. Sen blir han tjock på inget fattar inte hur eller något. Men dom går bara någon timma om dagen för att beta bort det höga gräset sen är det juh inte så starkt & farligt nu som det är i börjarn på sommaren. 
 
Nu sitter jag på jobbet ska strax stänga sen hem för att ducha & fixa. Sedan blir det bara mys & slappa <3!
 
Ha det !
 
// Puss&Kram <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0