Jobb Jobb !

Ojj ojj, bara jobb jobb jobb som gäller för mig.
 
Har jobbat hela veckan förutom måndag då tog jag & Tola en dag ihop.
På morgonen så blev det att bära bort alla sten plattor rån vårt andra hus till vedboden.
Efter det blev det Tibro & Tola. Vi handla glass & jordgubbar, åt det & tjöta som vanligt.
Drog sedan till Skövde för att göra lite ärenden. Bjöd henne på donken mat då vi behövde äta något mer mat aktigt.
Sen blev det tibro & skiljdes sedan för att jag skulle till mormor Laila med hennes saker sedan rida.
 
Men blev inte riktigt som tänkte. Utan blev att köra hö, så var bara slänga av sig skorna & hoppa i balvagnen med Anna - Kajsa & köra.
 
I går blev det jobb på Tempo sedan hem till styallet & köra hö.
Så bglev shorts & linne idag för det var så jävla varmt. Kan ta ett kort sen på hur bena ser ut ;).
Så ben & armar ser ut som prickikorvar. Men får juh skylla mig själv.
 
Onsdag idag, så vart jobb på Elgiganten, efter som blir det en tur i skog med Anna-Kajsa. SKa bli skönt då man inte hunnit rida i veckan än pga hökörningen som vi hållt på med till 10 på kvällarna.
 
Ha det toppen ;)!
 
//Puss&Kram <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0