Min nya framtida bil ?

Oj oj..
Dagarna har bestått av jobb, häst, städa, laga mat & mys med Rickard.
Fick äntligen vara ledig i lördags & den dagen bestod av lerduve skurning & släckt träff med Lagerin/Holm sidan. Otroligt kul & mysigt var det hela dagen då man träffa alla verkligen. Hade det roligt med prat, bad, kort tagning & mat.
Bilder kommer.

Idag har dagen erbjudit jobb från 10 - 18. Hem sola lite råkade somna, men skönt var det. Åkte till stallet & greja.
Sedan hem & käka räkmacka :).

Min underbara hälft & svärfar har fixat med min bil idag. Sen överraska älsklingen mig med att han hade vart inne & besiktiat den åt mig. Så nu har den gått igenom ;).
Tack min underbara pojk & svärfar <3!

Så har kört caddy idag ;)!

Nu blir det film & mys <3!

Ha de!

// Puss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0