Frågetecken

Kommer mitt frågetecken någonsin att t'rötas ut ? Just nu känns det inte så precis.

Trodde vi visste hur det skulle se ut för oss. Allt har känts bra, kanske för bra för att vara sant ? Trodde vi för mycket ? Jag vet inte vad jag ska tro eller hoppas längre. En del känns så borta med en del finns det hopp och gnista i.

Vi kanske bara behöver utrymme och känna efter om det är detta vi vill eller inte.!?

Jag är tom på tankar, tom på idéer. Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller något .

Men jag hoppas vi löser detta som vi gjort de andra gångerna.

Jag har mycket mycket känslor för dig! Du betyder massa för mig!
Jag älskar dig <3!

// Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0