Blandat !

Åkte till stallet och tig en promenad med min ögonsten, åkte hem för att byta om för att åka till Marie för lite tjöt och så. Sluta med att vi åt ihop, JÄTTE GOTT var det Men köket och propparna ville inte som ho ville men efter ett tag så funkade allt som det skulle igen.
Kom hem och då var självklart Tidra bus och mamma hemma, så blev lite bus och tjöt med dom innan man gjorde sig klar för att åka till jobbet.
Då kom allakänslor på en gång, känner at mina kännslor är helt blandat och vet inte vad jag vill eller länner för något !
Allt bara går runt runt i huvudet och känner mig totalt värdelös och allt !
 
På jobbet så var det även en ny tjej som hade börjat så blev lite positivare och gladare. men allt känndes fortfarande helt blandat.
Timmarn på jobbet gick fort, men själlart är inte det jobbiga och tråkiga slut. Utan har sån jävla värk och får skav på/i kindhuden av den där jävla visdomstanden som är på väg !
 
Men nu står jag hemma lite ungnare och har gjort god sallad till mig som kvällsmat.
Funderar påen promenad sen men det får vi se.
 
Ha det toppen !
 
// Kram <3!
 
 
Innan jobbet och min sugarfree redbull i högsta hugg !
 
Min ögonsten från dagens promenad <3!
 
 
Tindra bus :)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0