Heeeelg !

Lördag och ledig helg på 1 vecka.
Blev att ha min prinsessa idag.
Jag och Anna-Kajsa red en sväng då var så himla skönt väder. Blev en liten annorlunda sväng. Vi red ner förbi maskinhallen och sedan bort till häggetorp skolan och sedan runt allt och hem.
Brunnarna med "hål" i eller man ska säga var juh jätte farliga och skulle äta upp Kiwi, de var jätte farliga ;)!

Åkte sedan hem och blev hämtad av Marie för att dra te gymmet och träna lite. Körde lite lätt ben idag. Färgade sedan håret på Marie.

Hat nyss duschat med Lagerin så nu sitter jag och slappar i soffan och han gick och la sig då han vart väldigt trött. Jag ska la med snart säga god natt.

Men först mysa med min prinsessa som är trött efter långpromenaden med mamma och pappa Pelle.

// Kyss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0