Så jävla underbart !

Förra veckan kunde inte vart bättre. Jobbade hela veckan utom onsdagen då jag äntligen fick min lediga dag! Så har ob hela den veckan, så jävla gött.

Helgen bestod av att träffa Tola sötaN och annat härligt folk. Sedan på söndag kväll körde jag och Marie ett lugnt pass på gymmet. Får juh så jävla ont i hälarna när jag står på jobbet så klarade knappt att gå men det gick. Skam den som ger sig ;)!

Denna vecka börja med ledig dag och så hade jag så klart min lilla prinsessa :)! Åkte sedan med till landet på kvällen.

Morgonen blev att vakna upp i en helt underbar och varm famn <3!
Blev raka spåret mot Tibro då Hovis kom till hästarna. Sedan blev det en varm lång och skön dusch innan det blev att äta lunch för att sedan bege sig mot jobbet.

Nu efter jobbet blev det ett långt och hårt pass på gymmet. Först gå i 30 min med högt tempo och bra lutning. Körde sedan igenom bena rätt tungt och rejält!
Känns nu att man gjort ett bra och effektivt pass.

Men ska påt i morgon igen!

Nu ska jag ta det lugnt framför tv och kanske spela lite ;).

// Kyss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0