Åhh underbar känsla !

Idag var det att gå upp tidigt då set vankades att vara hos frisören halv 9. Skulle åkt upp och sprutat Kiwi innan men hann tyvärr inte då jag försov mig.
Blev färga och klippa bort det mesta slitna. Åkte sedan till stallet och spruta Kiwi med metacam, åkte hem för att äta frukost, sedan blev det bort till gymmet för att prata med dom men dom hade redan hunnit dra. Så får åka dit en annan dag. Käka och vilade upp mig, lade även ut lite saker jag säljer på Facebook sidor. Blev sedan fika med mamma, jätte mysigt, sedan en sväng till Family House, prata lite med dom och kolla om man hitta jeans men nej.
Mamma drog till Hjo sen till läkarn och jag åkte hem till henne för att byta om och åka till stallet. Väl i stallet så fixar jag allt. Han hade kissat väldigt mycket så lukta surt, självklart mocka jag ut allt. Men märkte då att spånet inte räckte slängde mig ner till bröderna Johansson och köpte en säck. Tur att älsklingen morbröder är snälla så jag får en spåbal av dom. Så klarar mig ett tag till. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt efter att ha städat av lite i huset, tvättat en tvätt och hängt upp den nu är andra maskinen igång. Snart blir det mat, har även bäddat rent.
Duktig tjej :)!

Ha en toppen fredag ;)!

// Puss&Kram <3

Inte bara jag som tycker om fårskinns mattan <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0