Chock !

Idag blev det gå upp tidigt för att åka till Skövde på sadelprovning med hästen. Underbara hästen gick på med en gång, så riktigt stolt är jag över han idag. Var på sadelprovningen i 1,5 timma ca. Prova en lippo sadel som var allround mot hopp, riktigt skön för att vara mot hopp, kände att Kiwi trivdes bra i den med då han var mer framåt och fick luftigare steg, men kände att priset inte var min stil. Efter som jag inte vet hur långe Kiwi kommer gå, efter som det känns som han inte kommer bli bra i benet. Men allt återstår och se sen. Så ska få en annan hemskickad, en stüben, så ska prova den i ett par veckor för eventuellt senare köp. Så blir barbacka ett par dagar nu.
Blev en sväng till jobbet för att handla soda stream dricka till mormor Laila, sedan beställde jag en stor plastlåda på jysk som Laila och dom ska ha till sina ute dyner.

Kom hem och släppte ut hästen i hagen för att stressa hem och sedan dra till jobbet och jobba som jag hade glömt av. Smart Sofie, smart !

Nu är man hemma, har vilat lite efter mycket stå hej och hå. Har fått i ni nudlar som lunch och kvällsmat. Har en sån underbar mamma som kom in på jobbet med en banan till mig så jag slapp svimma. Tack underbara mamma <3!

Ha det toppen !

//Kyss&Smek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0