Första promenaden !

Idag var det första promenaden efter att vi kom hem från Skara igår.
Tog av bandaget då han inte behöver ha det mer, utan var bara till för att skydda det första dagen då han blev sprutad så det inte skulle komma in bakterier.
Hoppade över metacamen idag då jag tänkte ge han på morgonen istället för på kvälle, ringde självklart våran vetrinär och kollade med henne så det var okej och det var det. För får han det på morgonen så har han hjälp av metacamen på dagen när han är ute och rör på sig i hagen och busar.
Han skötte sig riktigt bra idag för att ha lite överskotts energi, men han förstår väll själv att han har ont i vissa rörelser.
Kan inte vara mer stolt över min älskling att han skötte sig så bra.
 
 
Kvällen igår var riktig jobbig.
Men tur att min pojk fanns vid min sida. Gick och la mig i sängen och började små gråta.
Han kommer in och kramar om mig och pussar på mig säger: Jag älskar dig !
Sa att jag älskade han. Sedan fråga han varför jag grät och sa varför då kramade han om mig och pussa mig,
Sedan så satt vi och kolla film, han höll om mig hela filmen. Kunde inte känna mig mer älskad.
Betyder sjukt mycket för mig att han följde med och ställer upp <3!
Han betyder mycket för mig överhuvudtaget <3!
 
 
Ha det bra !
 
// Puss&Kram <3!
 
Fina killen <3!
 
Rakningen och sticket från strputan.
 
Hönerna utanför dören som var stäng var jätte farlig. Han såg dom genom fönstret.
Bus hästen med sin charm <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0