Grattis underbara mamma <3!

Idag fyller min söta mamma år <3! GRATTIS <3!

Vaknade upp bredvid min hälft och käkade frukost.
Sen åkte jag upp till Lena och hämta häst mat då min tog slut i morse.
Fick åka upp till Björn och hämta torkarblad i tjuv bilen då dom fixar den för crusingen.
Kom hem där söta Marie och Alva vänta så drog vi till Skövde och lika presenter till mamma och Marie skulle ha en sötare tröja till bröllopet i morgon hon ska på. På vägen in hoppa jag in på meca och skulle byta bladen, ett jävla krångel. Dom trodde knappt på mig om att jag skulle ha sånna blad som det är till 140:n. Så Rickard och Björn får åka in på måndag morgon och fixa innan besiktningen.

Fixade även en frisyr på Marie hon ska ha i morgon som är enkel men väldigt fin.

Åkte till stallet och red ett litet lättare pass i paddocken då jag inte hade så mycket tid på mig.
Drog sedan till Hugo och köpte blommor och en berlock till mamma.

Kom hem och fixade blommorna och ett kort. Sedan blev det dusch och hårinpackning.

Nu har man ätit gott från Kina resturangen och en god efterrätt.

Så ska strax sätta mig i bilen hem till älsklingen och Sussie <3!

Ha det !

Puss <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0