Jippiii !

I går tog jag och älsklingen bilen till Ikea och shoppa lite nytt till huset. Men för bli mer när hela är klart. Blev en byrå till mig att ha mina kläder och smink mm. En äkta fårskinn matta till mig, ny blå matta till badrummet, 4 nya lakan, 2 nästan som siden, jätte sköna, 2 te/kaffe matte muggar till mig + lite bra att ha saker.
Bästa älsklingen <3!

Idag har vi plockat sten och grävt hål i trädgården för att få upp stora stenar. Jag har tvätta massa och hängt tvätt. Fixade även det sista till 740 så nu kan jag tuta och åka.
Tog premiär turen förut när jag åkte och söndags myste med hästen <3!
Hämtade mamma vid bussen för det spö regna.
Jag och älsklingen lagade tacos ihop nyss så nu är vi mätta och snart blir det mys framför film innan vi ska krypa ner i sängen <3!

Åhh är så lycklig <3!

Ha de!

// Kyss&Smek <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0