Måndag !

Dagen börja med att vakna upp bredvid min älskling som varje morgon.
Drog upp till jobbet, åt frukost och rastade hundarna, sen så skriver jag och mormor Laila handlelista, för jag hjlpte henne att handla så hon slapp göra det.
Innan jag åkte till Tibro grejade jag här hemma, åkte till stallet, gav Kiwi metacam och fixade, han var trött och inte sig själv, rann ur ena ögat och lite snorig, så tempade han men ingen temp, är väll våren7sommaren som gör honom sån och även lite av metacamen tror jag..
Drog hemtill mor och duschade innan jag åkte till Marie för en kopp te och sedan handlade jag.
när jag kom tillbaka till Rickards jobb, packade vi upp varor och sedan började jag ovh Laila att fixa med hemma gjord pizza.
Otrolig god kvällsmat, men nu har jag tyvärr ont i magen som jag haft ettpar dagar till och från tyvärr, men det släppe väll snart hoppas jag.
 
Nu har jag fixat med tvätt och disk, så blir att ta det lugnt framför tv,n.
 
Ha de !
 
//Puss <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0