Mariestad !

Igår blev det upp tidigt, för att käka frukost och åka till hästen efter som han ska få metacam.
Red en lite kort sväng på han igår, första gången efter Skara, han skötte sig fint men ändå lite överskotts energi och fjomperier, men det får man räkna med. En åkgräsklippare var lite småfarlig men skätte sig fin.
Åkte sedan till mamma, åt lite, duschade av mig och fixade till mig för att sedan åka in och jobba några timmar.
På vägen hem fr jag reda på att det blev Mariestad, så kom hem försökte lista ut vad jag skulle ha på mig. Tvätta av gamla sminket och fixade nytt. Blev att äta lite och sedan stressa geom sig det sista innn det blev at åka till Björn och hämta tjuv bilen.
 
Väl i Marietad åkte vi ett halvt strög och sedan drog vi till hamnen för att träffa Kajsa, Erik, Björn och några kompisar till han. Stod och tjöta lite sen blev det ströga i tjuv bilen med Kajsa och Erik. Självklar var underbara älsklingen med <3!
 
Framåt halv 12 12 drog vi till donken och käka, sedan blev det hemfärd för oss då lilla vovven väntade hemma.
Hon slapp vara hemma mer än 6 timmar i alla fall, vi hade juh henne i tankarna att hon inte skulle vara själv så länge.
Kvällen var helt fantastisk och underbar <3! Tack till er som var med!
 
Idag blev det upp tidigt då jag blev inringd till jobbet i går natt, så har jobbat idag några timmar, tog tjuv bilen till Tibro och hämta min hos Björn för att åka till jobbet.

Dagen gick fort till och från, men skönt när lönen kommer sen ;)!
 
Tog in min bäbis och grejdade med han efter jobbet, gick en sväng och hade det mys.
Grisen invigde sin nya John Whitaker grimma.
 
Pratat lite med mamma och nu sitter jag med älsklingen i soffan och kollar på när han spelar sittnya spel. Ätit lite nudlar nyss för att sedan grilla lite.

Nu ska jag mysa ner mig i älsklingen famn och bara njuta av hans närvaro <3!
 
Ha de !
 
//Kyss <3!
 
På väg !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0