Mitt i veckan !

Onsdag idag, natten var väll så där kan man säga. Illa mående, magont, värkar här och var. Vakna upp med en kramig pojk, blev att gå upp då vi tydligen skulle till jula för att shoppa loss lite. Men batteriet på turbon hade laddat ur, så blev frukost, leta kablar och sedan åkte vi. På väg hem hoppade vi in på Lantmännen maskin och handla med massa plast grejer till sågmaskin och sedan blev det Apoteket.

Efter allt detta åkte jag mot Tibro, gick till min frisör och sa att ögonbrynen inte blev så bra, fick sitta två timmar innan färgen och allt blev bra. Den första tog inget på två försök, sen provade vi en ljusare men hände inte mycket så tog en ännu ljusare färg. Så nu är jag nöjd, känner att mina är alldeles för mörka och trivs inte med dom.

Åkte till hästen och fixa, fick bli lite ompysslande och vila. I morgon blir det barbacka tur eller longering, får se lite vad vädret säger.

Åkte hem till min söta mamma och gjorde inpackning och greja och prata av mig lite. När jag kom hem laga jag mat, tagit hand om disken och hunnit läsa i favorit boken. Somnade ifrån när jag precis hade läst klart ett avsnitt och sedan hjortar Rickard till för han vann i ett spel. Nu sitter jag i soffan och kollar på när min gris spelar.

Ha det !

// Puss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0