Morgon promenix !

Igår blev det en morgon promenad med hunden till lilla Lakenäs och vandring i skogen. Gick även ner till båthamnen och myste lite vid vattnet.
Älsklingen var hos tandis på morgonen. Sen blev det fixa med tvätt och så. När Rickard kom hem så blev det lite mys innan han gick till jobbet och jag fixa lite till med tvätt och leta kvitto.
Blev sedan hem till mor en sväng och greja, stallet, handla och en promenad med söta Sussie till djuraffären för lite tyggben :). Blev tre nya i olika smaker, ett pizza, ett med choklad och ett med yoghurt. Pizza benet blev det så klart att prova först, dom andra ligger i skafferiet och väntar på sin tur.
Blev en jobbsväng på kvällen, sedan stallet igen.
Fixade en mysig dessert till mamma och Pelle, den var super god :)!

Idag har det stått jobb på schemat, kollat på Nadjas foderhäst, vart hos min bus och grejat. Blev sedan till mor och Fixa hårinpackning, sedan hem till min andra hälft.

Har lagat god mat, gjort natchos, tagit hand om tvätt.
Så nu sitter jag och Sussie och kollar på när Rickard spelar COD :)! Lite roligt faktiskt om jag ska vara ärlig.

Ha en toppen kväll :)!

// Puss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0