Städ, regn & åska !

Vaknade upp bredvid min prins, med lite mys innan vi gick upp och knallade upp till jobbet. Eller ja, diskusen tog traktorn och jag & Sussie bus fick gå i regnet. Men vem dör av lite regn ;)?!
Hjälpte mormor Laila att städa av golvet i köket och hallen efter vi hade ätit frukost. Gick ut med hundarna medan det höll upp. Sen laga jag och Laila lunch till pöjkarna.
Började åska rätt bra när vi åt, så vandrade hem och tog bilen till Tibro för att dra ut tv:n & det hos mamma för att vara snäll.

Blev sedan bjuden på te hos Marie, så drack te, tjära lite och så klart pysslade vi lite som vanligt. Vi blir aldrig vuxna ;).
Vi målade i målar böcker, pälade pärlplattor.

Tog och äkte hem till mamma och bytte om för att åka till stallet, fixa hos hästarna och ta in dom så dom får vila och värma sig.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma till mor så vi kan Sova för tidig uppgång i morgon.

// Puss&Kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0